ŠARANSKI RIBOLOV NA LOKVARSKOM JEZERU

Godišnji odmor još traje i to vrijeme treba iskoristi, znači otići u ribolov i tražiti šarane. Ovaj puta odluka pada na Lokvarsko jezero koje se nalazi u Gorskom Kotaru u Hrvatskoj. Jezero je poprilično veliko i na njemu je skoro pa nemoguće loviti bez čamca, osobito sada kada je vodostaj na maksimumu. Lokvarsko jezero je nastalo izgradnjom brane i potapanjem cijelog sela kao i 3 pilane još davne 1952. godine, a duboko je na mjestima i do 40 metara. Lokvarsko je predivno, ali pomalo zna biti i opasno jer se znaju oko njega motati medvjedi i viđeni su već puno puta.
Na jezero dolazim tijekom prijepodneva i odmah se bacam na posao, nosim stvari i slažem ih u čamac da bih mogao doći do željene pozicije. Tu sam poziciju odabrao jer je tu voda plića i riba se stalno mota oko potopljenog granja i panjeva kao i kamenih gromada. Na zadnjoj se fotografiji vidi koliko je opasnosti u vodi i što kamen napravi olovu, a možete si zamisliti što bi mogao i struni.
Čim sam došao na poziciju istrpavam stvari u žurbi jer sam željan što prije zabaciti, kao da nisam lovio mjesecima. Pripremam boile Mega.Krill od Imperial Baitsa, prelijevam ih sa Carptrack InLiquidom, a potom ih posipavam i Carptrack InP, stavljam ih na sunce da se što prije barem malo posuše. Na obali je sveopći nered, ali kreativni i to mi ne smeta, slaganje kampa doći će na red tek pošto zabacim štapove na željena mjesta.
Konačno su pozicije prihranjene “okupanim“ boilama, ali i onima direktno iz iBoxa kao i partiklom. Ovdje sam koristio i partikl jer ima dosta sitnijih šarana pa da se oni zanimaju partiklom dok pokušavam prevariti kojeg većeg na boile. Same boile na dlaci sam tretirao Carptrack Amino dipom i onda ih uvaljao u Carptrack Amino Gel što mi se pokazalo kao dobitna kombinacija na Mrzloj Vodici. Udice su velike i mesnate jer kako spomenuh da ima jako puno kamenja, potopljenih vrba i panjeva pa ribu moram malo jače izvlačiti van, a predvez je od duže tanje i fine upredenice. I buć! Sistemi su na mjestima, a ja uživam u prekrasnoj prirodi.
Sada se lovim posla i idem složiti cijeli kamp, ali u tom poslu me prekida poznati i predivni zvuk signalizatora, bip, bip, biiii, bip,ne može dalje jer je rola stegnuta da mi riba ne bi bježala u granje. Skačem kao lud, podižem štap i drilam šarana. Moram napomenuti da su ovdje šarani strašno jaki, možda i najjači od svih voda gdje sam lovio. Borim se sa ribom da izbjegnem sve prepreke u vodi i uza obalu jer se riba divljački zabija u granje i kamenje uz samu obalu. Nakon nekog vremena riba se pomalo predaje, a mojoj sreći nema kraja. Predivna riba je u podmetaču, a ja sam najsretniji čovjek na svijetu. Imperial Baits boila u kombinaciji sa svim ostalim dodacima je odradila svoje i nevjerojatno brzo mi je donijela lijepu ribu premda se na Lokvarskom jezeru uopće ne lovi ili jako rijetko, boile Mega.Krill od IB su uspjele!!
Malo prihranim sa nešto prtikla i nekoliko boila, a onda završavam slaganje kampa. Sve je na svom mjestu.
Večer se brzo približila i do posljednjeg prebacivanja nije se ništa dešavalo. Bilo mi je to malo čudno, aaliiii, već tada je vodostaj počeo padati, ispuštali su vodu na brani, a nisam to vidio, tek u jutro vidim da je vodostaj opao za nekakvih 60-70 cm što se odrazilo na aktivnost ribe na dva hranilišta koja su bila na relativno plitkim dubinama. Ujutro maaalooo pomičem hranilišta u dublju vodu i nakon par sati imam jako lijepi potez. Opet divljačka borba kao da je šaran od ne znam koliko kilograma, ali je ipak opet malo veći od onih šta primaju na kukuruzu, no nije ni mali. Ribu spremam u carp sack za fotkanje dok prijatelj Šnajdar ne dođe jer je stvarno odličan fotograf. No to nije bilo sve! Nakon nekog vremena opet potez i još jedna lijepa riba je spremljena. Popodne dolazi prijatelj i fotka me sa ribama, a mrak u tili čas guta sve oko sebe.
Poslije noći uvijek dolazi jutro i to kakvo predivno, maglovito, ali predivno. Igram se u samo jutro sa kukuruzom, dipam je u Carptrack Amino Dipu i potom je uvaljam u Carptrack Amino Gel i na tu kombinaciju za tili čas prevarim nekoliko malih riba poput ovog ljepotana.
Sve što je lijepo vrlo brzo prođe pa tako i ovaj ribolov i već je vrijeme bilo za poći doma. Žao mi je što moram ići, ali ostaju mi sjećanja i ove predivne fotografije. Imperial Baits je lovio i ulovio par većih riba na ovoj divljoj i velikoj vodi i to samo u meni budi još veću radoznalost i nestrpljenje da posjetim još više voda i probam prevariti još više ovih naših prekrasnih vodenih ljepotana.

Imperial Baits – We love to fish!